Πόσες Θερμίδες Πρέπει Να Καταναλώνω;

Το να διαβάζει κανείς τις ετικέτες επάνω στα τρόφιμα, μπορεί να δώσει μια λάθος εικόνα για τις πραγματικές ανάγκες μας σε θερμίδες κάθε ημέρα. Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη (ΣΗΠ ή ΣΗΔ) έχει μια πολύ γενική βάση για τις θερμίδες που αναφέρονται.

Πόσες θερμίδες πρέπει να τρώω;
Πόσες θερμίδες πρέπει να τρώω;

Κάθε σώμα είναι διαφορετικό και έχει επίσης διαφορετικές ανάγκες τόσο σε θερμίδες, πόσο και σε διατροφικά συστατικά.

Χρειάζεται Να Μετράμε Θερμίδες;

Το αιώνιο ερώτημα! Υπάρχουν άνθρωποι εκεί έξω (όπως ο γράφων) που δεν μετρούν ποτέ θερμίδες και καταφέρνουν να πετυχαίνουν τους στόχους τους. Κάποιοι άλλοι ζουν με τον θερμιδομετρητή στα χέρια και καταφέρνουν παρόμοια αποτελέσματα.

Πλεονεκτήματα της μέτρησης θερμιδών:

  • Μπορούμε να συγκρίνουμε διαφορετικά γεύματα μεταξύ τους.
  • Έχουμε μια αντικειμενική εικόνα για τις ποσότητες που τρώμε.
  • Αντιλαμβανόμαστε καλύτερα το πόσο μπορεί να επηρεάσει μια μικρή ατασθαλία (π.χ. ένα αναψυκτικό) το θερμιδικό σύνολο της ημέρας μας.

Μειονεκτήματα της μέτρησης θερμιδών:

  • Δεν λαμβάνεται υπόψη η ποιότητα ενός γεύματος.
  • Ίσως παρασυρθούμε στο να κόψουμε πολλές θερμίδες μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα.
  • Οι ετικέτες στα τρόφιμα δεν είναι πάντα τόσο ακριβείς.

Μέγεθος Συσκευασίας VS 100γρ.

Συνήθως αναφέρεται σε μια συσκευασία, η θερμιδική πρόσληψη ανά 100γρ. ή ανά μερίδα ή ανά συσκευασία ή όλα αυτά μαζί.

Φροντίστε να υπολογίσετε σωστά, έτσι ώστε να ξέρετε τί τρώτε και να μην μπερδεύετε τα παραπάνω μεταξύ τους. Πολλές φορές μια συσκευασία μπορεί να περιέχει μια ποσότητα κοντά στα εκατό γραμμάρια και να σας δώσει λάθος εντύπωση γι’ αυτό που πραγματικά τρώτε.

Tip: Σε γενικές γραμμές, αν τρώτε αρκετή πρωτεΐνη, αυτές οι αποκλίσεις ή τα λάθη στο μέτρημα θερμιδών, δεν θα επηρεάσουν τόσο το αποτέλεσμα σας.

Σχολιάστε