Αυτό που στην ουσία επιδιώκουμε προσπαθώντας να πετύχουμε την τέλεια γράμμωση, είναι η μείωση του σωματικού λίπους. Για να καταφέρετε να αποκτήσετε το πολυπόθητο 6-pack θα πρέπει να συνδυάσετε τρία βασικά εργαλεία:

  1. Διατροφή για γράμμωση
  2. Γυμναστική για κάψιμο λίπους
  3. Επαγγελματικά συμπληρώματα

Στόχος σας είναι η σταθερή απώλεια συνολικού βάρους με ρυθμό γύρω στο 0,7% κάθε εβδομάδα. Αν δηλαδή ζυγίζετε 80 κιλά, προσπαθείτε να κρατάτε σταθερό αδυνάτισμα κατά μισό κιλό περίπου στο 7ήμερο ή λίγο πάνω από δυο κιλά τον μήνα (αγνοούμε τις στρογγυλοποιήσεις).

Επιλεγμένο Συμπλήρωμα

Η απόλυτα νόμιμη και ασφαλής εναλλακτική επιλογή για το πιο δραστικό αναβολικό στεροειδές στον κόσμο.

Το Anvarol αυξάνει απίστευτα την ενέργεια και τη δύναμη, εκτοξεύοντας την παραγωγή φωσφοκρεατίνης στο στους μύες.

Είναι το Νο1 συμπλήρωμα στην για γράμμωση σε κύκλους. Μπορείτε να κάψετε λίπος ενώ ταυτόχρονα προσθέτετε μυϊκή μάζα.

Λιώνει το σπλαχνικό και το υποδόριο λίπος από την πρώτη κιόλας χρήση.

Στηρίζεται στην για δεκαετίες καταξιωμένη φόρμουλα του Anavar, με τη διαφορά ότι είναι επιστημονικά βελτιωμένο, νόμιμο και απόλυτα ασφαλές. Αποκλείεται να μην παρατηρήσετε τη διαφορά από την πρώτη προπόνηση.

Διατροφή Για Γράμμωση

Στην ουσία πρόκειται για μια κοινή διατροφή για χάσιμο λίπους και γράμμωση. Σκοπός μας είναι να προσαρμόσουμε το πρόγραμμα μας έτσι που να μειώνει το σωματικό μας βάρος κυρίως από το αποθηκευμένο λίπος.

Οι μύες μας βρίσκονται κάτω από αυτό και αν το κάψουμε με οποιοδήποτε τρόπο, απλά θα τους φέρουμε στην επιφάνεια.

Δεν υπάρχει άλλη λύση. Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει το ότι “το λίπος θα γίνει μύες”. Πρόκειται για δυο τελείως διαφορετικά πράγματα και το ένα δεν μετατρέπεται στο άλλο.

Διατροφή για γράμμωση

Υπάρχουν πολλοί μύθοι γύρω από το θέμα, όμως εμείς εμμένουμε στην απλή και λογική προσέγγιση. Χάνουμε βάρος και φαίνεται η “γράμμωση” που τόσο πολύ επιθυμούμε.

Α) Υδατάνθρακες

Δίνουν ενέργεια για την προπόνηση και προστατεύουν την μυϊκή μάζα κατά την περίοδο της γράμμωσης.

Πολλοί αρχάριοι τους αποφεύγουν, πιστεύοντας ότι θα έχουν καλύτερα αποτελέσματα. Αυτό είναι λάθος. Αν επιλέξετε σωστά τους υδατάνθρακες που θα προσθέσετε στην διατροφή σας, θα έχετε γρηγορότερα αποτελέσματα που θα κρατήσουν στον χρόνο.

Το μυστικό βρίσκεται στους “σύνθετους υδατάνθρακες” που δεν προκαλούν ξεσπάσματα στην ινσουλίνη και δεν αποθηκεύεται λίπος αν τους τρώτε προσεκτικά.

Υπάρχουν τροφές με πρόσθετα θρεπτικά συστατικά που οπωσδήποτε πρέπει να περιλαμβάνετε σε μια διατροφή για γράμμωση bodybuilding, όπως:

  • Νιφάδες βρώμης (κουάκερ)
  • Όσπρια (αρακάς, ρεβίθια, φασόλια, φακές)
  • Καστανό ρύζι (με τη φλούδα του)
  • Πολύσπορο ψωμί
  • Ζυμαρικά ολικής αλέσεως
  • Γλυκοπατάτες

Αποφύγετε οπωσδήποτε τους “απλούς υδατάνθρακες” που υπάρχουν σχεδόν παντού και εκτός από το ότι καταστρέφουν την υγεία σας, φορτώνουν το σώμα σας με άδειες θερμίδες που δεν προσφέρουν τίποτα εκτός από την γλυκιά γεύση. Σε γενικές γραμμές μείνετε μακριά από:

  • Ζάχαρη (λεύκη ή καστανή είναι το ίδιο)
  • Αναψυκτικά
  • Άσπρο αλεύρι

Σημείωση: Τα λαχανικά είναι η πάντα η βάση σε μια δίαιτα για χάσιμο λίπους και πρέπει να τα απολαμβάνετε χωρίς κανένα προβληματισμό.

Β) Πρωτεΐνες

Άσχετα με το αν προσπαθείτε να αποκτήσετε όγκο ή σχεδιάζετε μια διατροφή γράμμωσης, αποκλείεται να καταφέρετε κάτι εντυπωσιακό αν δεν χειριστείτε σωστά τις πρωτεΐνες στο πρόγραμμα σας.

Θα σας παρέχουν δομικά συστατικά για να αυξήσετε τη μάζα σας, ενώ θα σας προστατεύουν από την απώλεια της στις περιόδους που ακολουθείτε διατροφή για χάσιμο λίπους και γράμμωση σε συνδυασμό με σκληρή (ίσως) αεροβική.

Οι πρωτεΐνες αποτελούνται από 20 διαφορετικά αμινοξέα. Κάποια από αυτά μπορεί ο οργανισμός μας να τα συνθέσει μόνος του, ενώ κάποια άλλα θα πρέπει να τα παρέχετε μέσα από τροφές υψηλής βιολογικής αξίας.

Αν θέλετε να παρέχετε στους μύες σας ποιοτική πρωτεΐνη, θα πρέπει να προσθέσετε στο πρόγραμμα γράμμωσης που σχεδιάζετε:

  • Αυγά
  • Ψάρια
  • Άπαχο ή ημίπαχο γιαούρτι
  • Άπαχο κρέας πουλερικών (στήθος κοτόπουλου ή γαλοπούλας)
  • Άπαχο κόκκινο κρέας (ψαρονέφρι ή μοσχαρίσιο φιλέτο)

Υπάρχει πρωτεΐνη και στα όσπρια, τα οποία έχετε ήδη προγραμματίσει όπως αναφέραμε παραπάνω. Δεν έχει την ίδια ποιότητα όπως αυτή του κρέατος, αλλά ολοκληρώνεται μέσα από άλλες τροφές που αναφέρονται στο άρθρο που διαβάζετε.

Γ) Λίπος

Ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής για απώλεια λίπους, θα πρέπει να περιλαμβάνει και επαρκές… λίπος! Μην σας τρομάζει η υψηλή θερμιδική τους αξία (9 θερμίδες ανά γραμμάριο λίπους).

Αν αποφύγετε τα λιπαρά που βλάπτουν την υγεία και τρώτε προσεκτικά αυτά που προωθούν μια διατροφή για γράμμωση, τα αποτελέσματα σας θα φανούν πολύ γρηγορότερα από όσο περιμένατε.

Χωρίζονται σε δυο κατηγορίες και σε γενικές γραμμές υπάρχουν σε κάθε νοικοκυριό.

Μονοακόρεστα λιπαρά:
  • Ελαιόλαδο (και καλαμποκέλαιο)
  • Ωμοί ξηροί καρποί (καρύδια και αμύγδαλα)
  • Αβοκάντο
Πολυακόρεστα λιπαρά:
  • Φυτικά έλαια (ηλιέλαιο)
  • Έλαια ψαριών (μουρουνέλαιο)
  • Σολομός
  • Μικρά λιπαρά ψάρια (σαρδέλα και γαύρος)

Τα “κακά λιπαρά” καλό είναι να μην τα τοποθετήσουμε σε κάποια λίστα, γιατί θα ήταν ατέλειωτη. Φροντίστε να αποφύγετε τις επεξεργασμένες τροφές του σούπερ μάρκετ και των fast food και όλα θα πάνε καλά. 

Αν δεν κάνετε υπερβολές (κυρίως στην πρώτη κατηγορία) θα επιταχύνετε τον μεταβολισμό σας και τα αποτελέσματα δεν θα αργήσουν να φανούν. Θα έχετε σχεδιάσει μια δίαιτα για χάσιμο λίπους σε όλο το σώμα, πλούσια σε θρεπτικά και μικροθρεπτικά συστατικά, που θα σας παρέχει ενέργεια και θα προστατεύει την υγεία σας.

Γυμναστική Για Γράμμωση

Ακόμα και αν κάνετε χιλιάδες κοιλιακούς κάθε μέρα, δεν θα πετύχετε το 6-pack που βλέπετε στα περιοδικά.

Όσο και να τους “καίτε” δεν θα φανούν αν είναι κρυμμένοι κάτω από ένα στρώμα λίπους. Θα πρέπει σε πρώτη φάση να το διώξετε από την κοιλιά σας και οι κόποι σας σίγουρα θα φανούν ξεκάθαρα.

Γυμναστική για γράμμωση

Σε έναν άντρα, για να φανούν οι κοιλιακοί θα πρέπει το ποσοστό λίπους στο σώμα του να είναι κάτω από 12%.

Εκτός από τη διατροφή για κάψιμο λίπους, χρειάζεται και μια καλή δόση αεροβικής γυμναστικής. Δεν θα βρείτε πουθενά διατροφή για κοιλιακούς, ούτε κάποια άσκηση που θα τους εμφανίσει από το πουθενά.

Δίαιτα, άσκηση και συμπληρώματα είναι ο συνδυασμός που από την αρχή μέχρι το τέλος μπορεί να σας βοηθήσει να τα καταφέρετε. 

Θέλετε πρόγραμμα για κάψιμο λίπους και γράμμωση; Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Θα χρειαστεί να “παίξετε” ανάμεσα σε προπονήσεις μέτριας έντασης και μεγάλης διάρκειας και σε διαλειμματική γυμναστική χωρίς υπερβολές.

→ Επιλογή Νο1: Κάνετε κάποια αεροβική άσκηση (περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο) για 45 λεπτά, στο 70% του μέγιστου καρδιακού ρυθμού σας. Για να το βρείτε χρησιμοποιείτε τον τύπο “(220 – Ηλικία) * 0,7). Αν δηλαδή είστε 30 ετών, στοχεύετε σε (220-30)*0,7=130 παλμούς περίπου. Αν κρατήσετε δηλαδή 125 με 135 παλμούς ενώ γυμνάζεστε για 45 λεπτά, θα καίτε λίπος με απίστευτη ταχύτητα.

→ Επιλογή Νο2: Κάνετε “διαλειμματική” άσκηση, όπου εναλλάσσετε ένα λεπτό στο 100% της αντοχής σας σε προσπάθεια, με δυο λεπτά πολύ χαλαρό περπάτημα ή ακόμα και πλήρη ακινησία. Προσοχή! Πρέπει να έχετε πολύ καλή φυσική κατάσταση και να γυμνάζεστε ήδη για πάνω από έξι μήνες. Επίσης, οι χρόνοι είναι τυπικοί και σε καμία περίπτωση δεν δίνονται ως δεδομένοι. Καλό είναι να μελετήσετε πριν επιλέξετε κάτι τέτοιο.

Στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, η πρώτη επιλογή είναι η καλύτερη. Είναι ασφαλής, κουράζει λιγότερο και έχει εγγυημένα αποτελέσματα εδώ και αιώνες.

Δεν χρειάζεται να ψάχνετε πολύπλοκα συστήματα γυμναστικής και να λιώνετε χωρίς λόγο σε ασκήσεις κοιλιακών για γράμμωση. Ανεβείτε στο ποδήλατο και φροντίστε να κρατάτε τους παλμούς σας σχετικά ψηλά, χωρίς να λαχανιάζετε και όλα θα πάνε καλά.

Tip: Η καλύτερη ώρα για γυμναστική είναι το πρωί πριν φάτε οτιδήποτε. Θα κάψετε περισσότερες θερμίδες, θα έχετε θετική διάθεση και ενέργεια όλη την ημέρα κι σίγουρα δεν θα βρείτε δικαιολογία για να την αποφύγετε.

Επαγγελματικοί Λιποδιαλύτες Για Γράμμωση

Το μυστικό όλων τον επαγγελματιών βρίσκεται στα συμπληρώματα. Η καλύτερη διατροφή για απώλεια λίπους μαζί με ατέλειωτες ώρες στον διάδρομο, δεν μπορεί να προσφέρει τα αποτελέσματα που θα σας χαρίσουν λιποδιαλύτες για γράμμωση που έχουν χιλιάδες ικανοποιημένους χρήστες στην Ελλάδα και όλο τον κόσμο.

Anvarol Anavar Ελλάδα

Anvarol

Προτεινόμενο συμπλήρωμα. Λιώνει το σπλαχνικό. Αποτελέσματα από την πρώτη ημέρα.

Clenbutrol Clenbuterol Ελλάδα

Clenbutrol

Η βελτιωμένη φόρμουλα του Clenbuterol. Απογειώνει τις προπονήσεις καίγοντας λίπος.

Winsol Winstrol

Winsol

Εξελιγμένη σύνθεση Winstrol για επαγγελματικό αδυνάτισμα και ομαλή αύξηση της τεστοστερόνης

Διαβάστε προσεκτικά τις αξιολογήσεις μας και ξεκινήστε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα για γράμμωση που θα περιλαμβάνει διατροφή, προπόνηση και συμπληρώματα. Σίγουρα θα δείτε απίστευτα αποτελέσματα μέσα σε λίγες μόνο εβδομάδες, αρκεί να δείξετε πειθαρχία και αποφασιστικότητα.